Obrazac za ostvarenje prava PROTECTO garancijeOBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

 

 

Sukladno čl. 10.  Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14, 110/15, 14/19) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod (Protecto jamstvo) ili pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku i to u  poslovnim prostorijama trgovačkog društva Partum usluge d.o.o, na adresi Kučerina 48, 10000 Zagreb te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte ili elektroničkim putem:

Prigovor možete poslati na:

  • e-mail adresu: prijava@partum.hr
  • putem fax uređaja na broj: 01/6382-665 ili
  • poštom na adresu:
           PARTUM d.o.o., Kučerina ul. 48, 10000 Zagreb.

 

Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

 


Ovdje možete preuzeti Opće uvjete PROTECTO.

 

Izdvojeni dokumenti:

 

 
 
 

 

Toshiba akcija Indesit-Whirlpool akcija PROTECTO Samsung akcija PROTECTO Philips akcija PROTECTO TCL akcija PROTECTO LG akcija PROTECTO

Izrada ove stranice sufinancirana je iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Kohezijskog fonda u okviru programa "Konkurentnost i kohezija" te Programa dodjele potpora male vrijednosti namijenjenih poboljšanju konkurentnosti i učinkovitosti MSP.


Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”.